Otsingumootor

10/08/2012

Lühiseminarid

Õpetamist ja õppimist on võimalik infotehnoloogiliste vahendite abil muuta interaktiivsemaks ja personaalsemaks. Esimene samm muudatuste tegemisel on vajalikkuse teadvustamine.

Teekond.
Foto autor Anneli Rumm
Mõtisklemiseks:
Mida ma õpetajana teen täna tunnis hästi?
Kas ma soovin, et õpilased osaleksid aktiivsemalt uue teadmise loomise protsessis?
Milline meetod selleks sobib?
Milline õppekeskkond toetab õpilaste aktiivset osalemist?
Kas vajan tehnilist abivahendit ja mida see tegema peaks?
Millist lisaväärtust annab valitud vahend õppetööle?
Mil moel muudab uudne lähenemine tunni ülesehitust?
Olen ma valmis oma rolli muutumiseks? 
Mis mind muutuse juures toetab?


Lühiseminaride seeria "Interaktiivsete keskkondade ja vahendite kasutamine õppetöös".

Iga seminar kestab tund aega ja jaguneb kolme ossa: I osa - sissejuhatus ja osalejate ootused, II osa - lühiülevaade seminari pealkirjas nimetatud valdkonnast, III osa - arutelu, osalejate tagasiside.

I seminar: Autoriõigus ja viitamine, privaatsus ja turvalisus.

II seminar: Mikroülesannete loomine (sõnakaardid, ajateljed, ristsõnad).

III seminar: Veebipõhised koostöövahendid mõiste- ja mõttekaardi loomiseks

IV seminar: Milliseid tasuta võimalusi on esitluste koostamiseks? Tasuta kasutatavad foto- ja muusikakogud.

V seminar:  Interaktiivsed keskkonnad grupitööks.

VI seminar: Blogger, Weebly, Kidblog - pilguheit blogide maailma.

VII seminar: Loovust toetavad vahendid.

VIII seminar: E-raamat. Veebipõhine loo jutustamine.


Vihje: Koolielu töövahendite loetelu võimaldab otsida märksõnade või õppeainete lõikes vahendeid.


Creative Commonsi litsents
Foto "Teekond" on litsentseeritud Creative Commonsi Autorile viitamine + Mitteäriline eesmärk + Jagamine samadel tingimustel 3.0 Jurisdiktsiooniga sidumata litsentsi all.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar